«Վաղուց ժամանակն է, որպեսզի Ալլա Պուգաչովան ճանաչվի որպես օտարերկրյա գործակալ և զրկվի Ռուսաստանի Դաշնությունում իր ամբողջ ունեցվածքից՝ Ռուսաստանի Դաշնության զինված ուժերը վարկաբեկելու և արևմտյան քարոզչության օգտին աշխատելու համար»,- հայտարարել է ՌԴ Պետդումայի պատգամավոր Ալեքսեյ Ժուրավլյովը։ Ավելի վաղ Պուգաչովան Instagram սոցիալական ցանցում Կիևի մանկական հիվանդանոցի վրա հրթիռի խոցման մասին գրառում էր արել։               
 

Վարդան ՀԱԿՈԲՅԱՆ. Մոնսերատը մեքենայից իջել էր ուղիղ բեմի վրա

Վարդան ՀԱԿՈԲՅԱՆ. Մոնսերատը մեքենայից իջել էր ուղիղ բեմի վրա
10.06.2013 | 00:53

Վերադարձա Մոնսերատ Կաբալիեի համերգից: Քաղաքականացված առօրյայից ամեն օր չի, որ հաջողվում է պոկվել ու գնալ հոգիդ վերականգնելու, բայց փոխարենը հայտնվեցի մի համերգի, որից սկսեց հոգիս նվալ: Այն փաստը որ Մոնսերատը բավականին մեծ տարիք ունի, և առանձնապես բան չէի լսելու, ես դա գիտեի մինչև համերգ գնալը: Ինձ ամենաշատը անհասկանալի էր, թե ինչի համար էր երեսուն-քառասուն հազար դրամ մեկ տոմսին տված հանդիսատեսը անմոռաց ծափահարում Մոնսերատի անտաղանդ աղջկան և նրանից քիչ ավելի տաղանդավոր մյուս երգչուհուն, որին չգիտես ինչու էին հետները բերել: Ես հասկանում եմ, որ կարելի է ծափահարել բրենդին, ի դեմս Կաբալիեի, բայց ի՞նչ կապ ունի այստեղ աղջիկը: Միայն Կաբալիեի աղջիկը լինելու հանգամանքը, փաստորեն, բավական էր այսօրվա էլիտար հանդիսատեսի համար, որ բրավոներով և օվացիաներով դիմավորեին արվեստը առևտրի վերածած ԴՐՍԻՑ ԵԿԱԾՆԵՐԻՆ: Հոգիս նվում էր գավառական մթնոլորտից, առավել ևս, երբ տեսա, որ Կաբալիեին մեքենայով տարել են մինչև բեմ: Այո, այո, մինչև բեմ, Մերսեդեսը մտել էր բեմ, և Մոնսերատը մեքենայից իջել էր ուղիղ բեմի վրա: Չգիտեմ ինչ անուն տամ այդ երևույթին: Հասկանում եմ, որ մեծերին մեծ հարգանք է հարկավոր ցույց տալ, բայց որտեղ է այն սահմանը, որից այն կողմ հարգանքը վերածվում է գավառական քծնանքի: Իսկ ամենացավալին այն էր, որ համերգին մասնակցում էր մեր թատրոնի երգիչ Դավիթ Բաբայանցը, ով հիմնական սյունն էր և միակ լուսավոր կետը այդ համերգի, ու վստահ չեմ, որ հանդիսատեսը գնահատեց դա, ու որ նույն այդ հանդիսատեսը մի օր նորից թակն տոմս կառնի միայն Դավիթին լսելու համար: Էլ չեմ ասում՝ այս իվենթի համար ծախսված գումարներով քանի նոր բեմադրություն կարելի էր դնել մեր օպերային թատրոնում կամ քանի երաժշտական դպրոց կարելի էր գործիքներով ապահովել: Չեմ հասկանում՝ ովքեր և ինչ տրամաբանությամբ են որոշում՝ ոնց շռայլել գումարները:

Դիտվել է՝ 2021

Մեկնաբանություններ